مصاحبه آرشیو خبر ها
مشکلی برای تمدید قرارداد دیبالا وجود ندارد

مشکلی برای تمدید قرارداد دیبالا وجود ندارد

بپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به هواداران اطمینان داده که هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا وجود ندارد و همچنین هرگز برای جذب روبرتو گالیاردینی مذاکره نکرده بودند.

 

در روز های اخیر شایعات فراوانی در مورد علاقه تیم های رئال و بارسا به پائولو دیبالا منتشر شده که باعث نگرانی هواداران یوونتوس شده است. اما ماروتا در مصاحبه ای تاکید کرده که هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی وجود ندارد:

 

ما رابطه بسیار خوبی با دیبالا داریم. ما در حال مذاکره برای قرارداد جدید هستیم، چیزی که او پس از کار هایی که برای ما انجام داده، شایسته آن است. مشکلی در این زمینه نیست و پوشیدن پیراهن یوونتوس باعث افتخار است.

 

از دست دادن ویتسل؟

 

ما از ترکیبی که در حال حاضر در اختیار داریم، راضی هستیم. ما در تمامی مناطق زمین بازیکان لازم را داریم و مارکیزیو هم به آمادگی 100% خود رسیده است. وضعیت او در تابستان به دلیل معالجه ای که داشت، نا مشخص بود.

 

پیوستن گالیاردینی به اینتر؟

 

او بازیکن خیلی خوبی است ولی آن بازیکنی که ما را مجذوب کند نبود، به همین دلیل هرگز برای او مذاکره ای انجام ندادیم. ما در حال حاضر در آن پست بازیکنانی مثل استورارو، ماندراگورا و لمینا را داریم و فکر نمی کنم در این زمینه تیمی (اینتر) بر ما غلبه کرده باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: